Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van veel voorkomende vragen die zijn gesteld door onze klanten.
Heeft u een andere vraag? Gebruik dan het contactformulier om uw vraag te stellen.


Bestellen

1. Kan ik ook online een offerte aanvragen?
Wij bieden bij de meeste producten, naast de mogelijkheid tot direct bestellen, ook de mogelijkheid tot het aanvragen van een offerte.
2. Hoe snel ontvang ik een offerte?
Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen een reactie te geven op uw offerte aanvraag.
3. Kan ik ook telefonisch bestellen?
Indien u niet in de gelegenheid bent online te bestellen, kunt u natuurlijk ook telefonisch een bestelling doorgeven op telefoonnummer 0314-700544. Onze medewerkers helpen u dan graag verder.
4. Hoe weet ik of mijn bestelling goed geplaatst is?
Als u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u direct een orderbevestiging per e-mail. Hierin staan uw klantnummer en uiteraard een overzicht van de bestelling. Heeft u deze mail niet ontvangen, dan kan dat meerdere oorzaken hebben: Controleer ten eerste of de bevestigingsmail niet in het spamfilter van uw mailbox is blijven hangen. Daarnaast kan het zijn dat het e-mailadres verkeerd is opgegeven. Bekijk in ‘Mijn Account’ of u het juiste e-mailadres heeft opgegeven.

Prijzen en betaling

5. Hoe zijn de prijzen op de site samengesteld?
De prijzen in de webshop worden vermeld in Euro's en zijn exclusief BTW en verzendkosten. Vermelde prijzen zijn onder voorbehoud. Makelaarsbordenspecialist.nl is niet verantwoordelijk voor druk- en zetfouten op de site, in nieuwsbrieven of in andere communicatie-uitingen. Aan onrechtmatige prijsinformatie of overige informatie kunnen geen rechten worden ontleend.
6. Is er een minimum order toeslag?
Bij (netto) orderbedragen (excl. verzendkosten) lager dan € 10,00 (excl. BTW) hanteren wij een toeslag van € 5,00 voor order- en administratiekosten.
7. In de bevestigingsmail staan geen bankgegevens. Waar kan ik deze gegevens vinden?
De bevestigingsmail is bedoeld om u te laten weten dat uw bestelling goed is aangekomen. Alleen als u bij de bestelling gekozen heeft voor de optie 'vooruitbetalen per bank' worden de bankgegevens vermeld. Overigens staan onze bankgegevens altijd vermeld op de bij de bevestigingsmall toegevoegde PDF van de bestelling.
8. Van welke betaalmethoden kan ik gebruik maken?
U kunt gebruik maken van betaling middels o.a. IDEALPaypal, vooruitbetaling en betalen op rekening (alleen vaste klanten).

Verzending en levering

9. Waarom staan de verzendkosten niet bij de order of op de site vermeld?
De verzendkosten worden berekend op basis van aantal stuks, gewicht en volume waardoor deze pas berekend kunnen worden op het moment van bestellen. Indien u vooraf vragen heeft over de te betalen verzendkosten, kunt u altijd contact opnemen met één van onze medewerkers.
10. Hoeveel bedragen de verzendkosten?
De verzendkosten worden berekend op basis van aantal stuks, gewicht en volume en worden zichtbaar als de bestelling is geplaatst. De minimale verzendkosten (Nederland) bedragen € 4,50. 
11. Kan mijn bestelling op een ander adres dan het factuuradres worden afgeleverd?
Zeker. U kan tijdens het bestelproces aangeven op welke adres de bestelling dient te worden afgeleverd.
12. Van welke vervoerder maakt Makelaarsbordenspecialist.nl gebruik?
Wij vervoeren onze goederen met gerenommeerde pakketvervoerders zoals DPD, DHL, DHL Express en PostNL. Wij kiezen voor uw pakket de beste en meest voordelige vervoerder zodat u nooit teveel betaald, uw pakket met zorg wordt behandeld en deze op de juiste tijd op de juiste plaats is.
13. Wat zijn de levertijden?
De levertijd van uw bestelling is afhankelijk van de producten die u bestelt. Voor (onbedrukte) voorraadproducten (mits op voorraad) geldt vóór 13:00 uur besteld, morgen in huis. Voor bedrukte producten geldt een langere levertijd. Als een product niet of onvoldoende op voorraad is, ontvangt u binnen 48 uur hierover bericht.

Indicatieve levertijden (Nederland):
*  Makelaarsframes (standaard modellen) : 1 werkdag
*  Makelaarsframes (eigen kleur/maatwerk) : 10 tot 15 werkdagen
*  Borden voor makelaarsframes (standaard formaat) : 2-3 werkdagen ¹
*  Borden voor makelaarsframes (maatwerk) : 5-6 werkdagen ¹
*  V-borden (standaard formaat) : 2-3  werkdagen ¹
*  V-borden (contour / maatwerk) : 5-6 werkdagen ¹
*  LED raamdisplays : 1 werkdag
*  Raamdisplays : 1 werkdag
*  Backlightpapier : 1 werkdag
*  Stickers (standaard) : 1 werkdag 
*  Stickers (maatwerk) : 2-3 werkdagen
*  Spandoeken en vlaggen: 4-5 werkdagen

¹ Na goedkeuring of aanlevering van het artwork en indien van toepassing, na betalingsontvangst. Voor borden die zijn uitgevoerd met folie en laminaat, geldt een langere levertijd, doorgaans zo'n 3-4 werkdagen langer.

14. Verzorgt Makelaarsbordenspecialist.nl ook spoedleveringen voor bedrukte artikelen?
Ja, wij zijn in staat om een aantal bedrukte producten binnen 24 uur te leveren! Vraag één van onze medewerkers naar de voorwaarden.
15. Verstuurt Makelaarsbordenspecialist.nl ook orders naar het buitenland?
Jazeker, u kunt ook bestellingen naar het buitenland laten verzenden. We versturen naar alle landen binnen én buiten Europa. Voor verzending naar het buitenland gelden uiteraard aparte verzendtarieven. Neemt u, voordat u een bestelling plaatst, eerst even contact met ons op. Wij berekenen dan de verzendkosten voor u, zodat u vooraf weet waar u aan toe bent.
16. Mijn bestelling is beschadigd aangekomen. Wat nu?
Alle artikelen worden professioneel en zorgvuldig verpakt en voor verzending door ons tot in detail gecontroleerd. Mocht u desondanks een beschadiging aantreffen, neemt u dan binnen 48 uur na ontvangst van de goederen contact met ons op.

Annuleren en retourneren

17. Kan een bestelling worden geannuleerd?
U kunt binnen 24 uur na bestelling, uw opdracht annuleren. Annulering kan alleen schriftelijk of per e-mail. Indien uw bestelling al drukgereed is gemaakt of is verzonden, kunt u uw bestelling niet meer annuleren.
18. Kan een bestelling worden geretourneerd?
Retourneren kan binnen 8 werkdagen na ontvangst van de goederen. Meldt uw retour aan via de mail, u ontvangt dan verdere instructies van ons. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor uw rekening. Bedrukte artikelen en artikelen die op maat zijn gemaakt, kunnen niet worden geretourneerd.
19. Ik heb een verkeerd product en/of te weinig stuks ontvangen. Wat nu?
Als u het verkeerde artikel of te weinig stuks van een artikel heeft ontvangen, neem dan direct contact met ons op. Wij zorgen er dan voor dat verkeerde artikelen worden omgeruild en/of manco's worden nageleverd, uiteraard alles kosteloos .LET WEL! Alleen onbeschadigde en in de originele verpakking verpakte artikelen kunnen worden omgeruild.

Aanlevering van ontwerp/lay-out

20. Hoe kan ik het beste mijn digitale ontwerp/lay-out aanleveren?
Wanneer u een artikel bestelt waarvoor een ontwerp of lay-out moet worden aangeleverd, zijn onze aanleverspecificaties van toepassing. Voor de aanlevering zelf, kunt u het ontwerpbestand direct uploaden bij het desbetreffende artikel.
21. Kan ik een kleurensample bestellen?
Omdat elke soort materiaal en toegepaste drukmethode van invloed is op het uiteindelijke (kleuren)resultaat, bieden wij voor een aantal van onze producten, de unieke mogelijkheid om tegen een vergoeding van € 7,50 een kleurensample per post te bestellen.
Pas na uw goedkeuring van het sample, starten wij de productie. Met deze service bent u niet alleen verzekerd van de juiste kleuren maar kunt u tevens de kwaliteit van onze producten beoordelen!
22. Kan Makelaarsbordenspecialist.nl een ontwerp voor mij verzorgen?
Tegen een geringe vergoeding van € 35,00 (excl. BTW) maken wij voor u het ontwerp. U kunt deze optie zelfs online bij meerdere producten direct kiezen. Geen gedoe, wij nemen u al het (reclame)werk uit handen.

Overige vragen

23. Bent u op zoek naar een product dat niet in onze shop staat?
Niet alle producten worden online aangeboden. Staat uw product er niet bij, laat het ons dan weten want de kans is groot dat wij u alsnog kunnen helpen.
24. Is maatwerk mogelijk?
Met onze jarenlange ervaring in de reclame- en makelaarsbranche is de levering van maatwerk producten, één van onze specialiteiten geworden. Naast een eigen ontwerpafdeling beschikken wij over een modern productie apparaat waarmee wij nagenoeg alle aangeboden producten in eigen huis kunnen produceren. Dus wilt u een eigentijds, persoonlijk en uniek ontwerp, informeer dan bij onze medewerkers van de afdeling Sales, zij helpen u graag verder.
25. Ik ben mijn factuur kwijt. Kan ik een vervangend exemplaar krijgen?
Dat kan. Stuurt u ons een mail met vermelding van ordernummer/klantnummer en wij zorgen ervoor dat u een vervangende factuur ontvangt. 
Zoekmachine aangedreven door ElasticSuite